چرا كالای ایرانی مشتری كمی دارد رییس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری در رادیو ایران گفت: مصرف كالای ایرانی در شرایطی توصیه می شود كه متاسفانه تولیدكنندگان با افزایش قیمت و بدون خدمات پس از فروش برخی كالاها را عرضه می كنند. 7 ماه پیش
مجمع عمومی موسسین انجمن خدمات پس از فروش ایران برگزار شد رئیس انجمن واردكنندگان موبایل و تبلت در گفت و گو با رادیو ایران، خبر از برگزاری مجمع عمومی موسسین انجمن خدمات پس از فروش ایران داد. 1 سال پیش
بررسی بازار تولید لوازم خانگی در رادیو ایران برنامه «ایران امروز» یكشنبه 3 دی، با حضور كارشناسان و صاحب نظران به بررسی لوازم خانگی ایرانی با برند خارجی و افزایش قیمت این محصولات می پردازد. 2 سال پیش
بررسی واردات خودرو كاركرده در رادیو ایران برنامه «ایران امروز» چهارشنبه 25 مرداد، با حضور كارشناسان و صاحب نظران از آیین نامه خودروهای كار كرده می گوید. 2 سال پیش
اطلاع رسانی خوبی در زمینه خدمات پس از فروش لوازم خانگی انجام نشده است رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: فضای مجازی و سامانه 118 بزرگترین معضل بازار لوازم خانگی است. 2 سال پیش
بازار لوازم خانگی بازار به شدت رقابتی است سخنگوی وزارت صمت گفت: تولید كننده لوازم خانگی به خوبی می داند كه اگر كالایی گران و بی كیفیت تولید كند مصرف كننده كالای مورد نظر را از شركت دیگر خریداری می كند. 3 سال پیش
دائمی بودن ممنوعیت واردات، فضا را برای رقابت تنگ می كند رییس كمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس دهم گفت: در رقابت محصولات به ویژه لوازم خانگی سه اصل مهم «كیفیت، قیمت تمام شده و خدمات پس از فروش» به عنوان نكات محوری و كلیدی باید مدنظر قرار گرفته شود. 4 سال پیش
ذینفعان صنعت خودرو از وضعیت بازار خودرو رضایت ندارند عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با آنكه شركت های خودروسازی روزانه توان و ظرفیت تولید 3 هزار دستگاه خودرو را دارند اما تنها از یك سوم این ظرفیت استفاده می كنند. 6 سال پیش
بواسطه ی فناوری می توان به درآمد كشاورز كمك كرد پژوهشگر و عضو هیات علمی سازمان تحقیقات كشاورزی گفت: در جهانی كه با مشكل كم آبی روبرو است، تلاش برای ارتقای اقتصاد كشاورزی، در دستگاه دیپلماسی، تصمیم گیری و اجرای آن یك اقدام بزرگ محسوب می شود. 6 سال پیش
مراكز خدمات پس از فروش باید ساختارشان را اصلاح كنند رییس هیات مدیره انجمن قطعه سازان خودرو در گفت و گو با رادیو ایران گفت: طی سال های مراكز فروش در بعد اخلاقی عملكرد ضعیفی داشتند؛ خوشبختانه این مشكل با دخالت وزارتخانه مربوطه تا حدی از میان رفت. 8 سال پیش