چرا كالای ایرانی مشتری كمی دارد

چرا كالای ایرانی مشتری كمی دارد

رییس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری در رادیو ایران گفت: مصرف كالای ایرانی در شرایطی توصیه می شود كه متاسفانه تولیدكنندگان با افزایش قیمت و بدون خدمات پس از فروش برخی كالاها را عرضه می كنند.

7 ماه پیش
مجمع عمومی موسسین انجمن خدمات پس از فروش ایران برگزار شد

مجمع عمومی موسسین انجمن خدمات پس از فروش ایران برگزار شد

رئیس انجمن واردكنندگان موبایل و تبلت در گفت و گو با رادیو ایران، خبر از برگزاری مجمع عمومی موسسین انجمن خدمات پس از فروش ایران داد.

1 سال پیش
بررسی بازار تولید لوازم خانگی در رادیو ایران

بررسی بازار تولید لوازم خانگی در رادیو ایران

برنامه «ایران امروز» یكشنبه 3 دی، با حضور كارشناسان و صاحب نظران به بررسی لوازم خانگی ایرانی با برند خارجی و افزایش قیمت این محصولات می پردازد.

2 سال پیش
بررسی واردات خودرو كاركرده در رادیو ایران

بررسی واردات خودرو كاركرده در رادیو ایران

برنامه «ایران امروز» چهارشنبه 25 مرداد، با حضور كارشناسان و صاحب نظران از آیین نامه خودروهای كار كرده می گوید.

2 سال پیش
اطلاع رسانی خوبی در زمینه خدمات پس از فروش لوازم خانگی انجام نشده است

اطلاع رسانی خوبی در زمینه خدمات پس از فروش لوازم خانگی انجام نشده است

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: فضای مجازی و سامانه 118 بزرگترین معضل بازار لوازم خانگی است.

2 سال پیش
بازار لوازم خانگی بازار به شدت رقابتی است

بازار لوازم خانگی بازار به شدت رقابتی است

سخنگوی وزارت صمت گفت: تولید كننده لوازم خانگی به خوبی می داند كه اگر كالایی گران و بی كیفیت تولید كند مصرف كننده كالای مورد نظر را از شركت دیگر خریداری می كند.

3 سال پیش
دائمی بودن ممنوعیت واردات، فضا را برای رقابت تنگ می كند

دائمی بودن ممنوعیت واردات، فضا را برای رقابت تنگ می كند

رییس كمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس دهم گفت: در رقابت محصولات به ویژه لوازم خانگی سه اصل مهم «كیفیت، قیمت تمام شده و خدمات پس از فروش» به عنوان نكات محوری و كلیدی باید مدنظر قرار گرفته شود.

4 سال پیش
ذینفعان صنعت خودرو از وضعیت بازار خودرو رضایت ندارند

ذینفعان صنعت خودرو از وضعیت بازار خودرو رضایت ندارند

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با آنكه شركت های خودروسازی روزانه توان و ظرفیت تولید 3 هزار دستگاه خودرو را دارند اما تنها از یك سوم این ظرفیت استفاده می كنند.

6 سال پیش
بواسطه ی فناوری می توان به درآمد كشاورز كمك كرد

بواسطه ی فناوری می توان به درآمد كشاورز كمك كرد

پژوهشگر و عضو هیات علمی سازمان تحقیقات كشاورزی گفت: در جهانی كه با مشكل كم آبی روبرو است، تلاش برای ارتقای اقتصاد كشاورزی، در دستگاه دیپلماسی، تصمیم گیری و اجرای آن یك اقدام بزرگ محسوب می شود.

6 سال پیش
مراكز خدمات پس از فروش باید ساختارشان را اصلاح كنند

مراكز خدمات پس از فروش باید ساختارشان را اصلاح كنند

رییس هیات مدیره انجمن قطعه سازان خودرو در گفت و گو با رادیو ایران گفت: طی سال های مراكز فروش در بعد اخلاقی عملكرد ضعیفی داشتند؛ خوشبختانه این مشكل با دخالت وزارتخانه مربوطه تا حدی از میان رفت.

8 سال پیش