توسعه به بهای تخریب؛ چرا پیشرفت بدون محیطزیست، شكست پنهان دولتهاست؟ دكتر محمد فریدی، استاد دانشگاه و كارشناس محیط زیست، در گفتوگو با برنامه «ایران امروز» هشدار داد توسعهای كه به بهای تخریب جنگلها و منابع طبیعی انجام شود، در نهایت به زیان دولت و مردم تمام خواهد شد. وی با تأكید بر ضرورت پایبندی جدی به پیوستهای زیستمحیطی، «توسعه پایدار» را تنها مسیر واقعی پیشرفت كشور دانست. 4 ماه پیش
اجرای طرح كاشت یك میلیارد نهال در ایران؛ گامی برای توسعه پایدار پژوهشگر حوزه منابع طبیعی و محیط زیست، در گفتوگو با رادیو ایران، بیان كرد: نقش جنگلها در جذب گردشگر و توسعه اقتصادی كشور بسیار مهم است. 1 سال پیش
پخش «صبح جمعه با شما» از سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری برنامه «صبح جمعه با شما» جمعه 19 اسفند، همزمان با هفته منابع طبیعی از سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری تقدیم شنوندگان می شود. 3 سال پیش
«صبح جمعه با شما» در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری برنامه «صبح جمعه با شما» جمعه 19 اسفند، همزمان با هفته منابع طبیعی از سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری تقدیم می شود. 3 سال پیش
آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختكاری در «سیاره آبی» برنامه «سیاره آبی» دوشنبه 15 اسفند، همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختكاری با دكتر تفی شعبانیان معاون سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت و گو می كند. 3 سال پیش
جنگلهای كشور سالانه به ارزش 90 هزار میلیارد تومان اكسیژن تولید میكنند معاون امور جنگل سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری كشور با اشاره به اینكه از همه ایرانیان تقاضا میكنیم درخت را به عنوان عضوی از خانواده خود بدانند بر ضرورت حفاظت از جنگلهای شمال ایران به عنوان یكی از ارزشمندترین و قدیمیترین جنگلهای دنیا 8 سال پیش
با كاشت یك نهال می توان به طبیعت زندگی بخشید حسین زاده گزارشگر استان گلستان در برنامه «جشن رویش» درباره منابع طبیعی و اهمیت حفظ آن توضیحاتی را ارائه داد. 8 سال پیش