ایران امروز شنبه تا سه شنبه از ساعت 12:40 به مدت 70

سامانه شكایت ارباب‌رجوع از كارمندان بدرفتار دولت در «ایران امروز» بررسی شد

یك روزنامه نگار حوزه اجتماعی در گفت و گو با برنامه «ایران امروز» رادیو ایران راه اندازی سامانه شكایت ارباب‌رجوع از كارمندان بدرفتار دولت را به فال نیك گرفت.

1402/11/17
|
16:03
|

به گزارش روابط عمومی رادیو ایران، علی البرزی در برنامه «ایران امروز» گفت: به گفته معاون حقوق شهروندی معاونت حقوقی ریاست جمهوری مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه رضایت‌سنجی كاركنان دولت نسبت به كاركنان دستگاهی كه حقوق شهروندی‌شان را رعایت نكرده‌اند، شكایت كنند و دستگاه مربوطه مكلف است طی دو هفته به شكایات ارباب‌رجوع رسیدگی و اعلام نظر كند.

این روزنامه نگار حوزه اجتماعی راه اندازی سامانه شكایت ارباب‌رجوع از كارمندان بدرفتار دولت را به فال نیك گرفت و گفت: یكی از مشكلات مردم با دستگاه‌های اداری این است كه به حقوق‌شان احترام گذاشته نمی‌شود و كارمندان به دلیل تضییع حقوق مردم توبیخ نمی‌شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه در برخی از ادارات مشاهده شده است كه هرگونه رفتار نامناسب با كارمندان پیگیری می شود و این كاملا متضاد با تكریم ارباب رجوع است.

البرزی افزود: توهین هر فرد به فرد دیگر به طور كلی در هر جایگاهی پیگیری دارد ولی در چند سال گذشته نوشتن چنین اطلاعاتی ممنوع شده بود.

وی با ایجاد چنین سامانه ای ابراز امیدواری كرد كه تكریم واقعی از ارباب رجوع صورت گیرد. البرزی در پایان گفت: دستگاه‌های مربوطه دو هفته فرصت دارند به شكایتهای ارباب رجوع از كاركنانشان رسیدگی كرده و پاسخ دهند.

گفتنی است این برنامه به تهیه كنندگی عاطفه اقتداری و اجرای رضا فرخی روی آنتن رادیو ایران رفت.

تظیم كننده: سمانه حیدرزاده

دسترسی سریع
ایران امروز