سلام صبح بخیر شنبه تا پنجشنبه از ساعت 6:35 به مدت 75

رادیو ایران

سلام صبح بخير

سامانه 2342 بیمه مركزی، آماده دریافت نظرات و انتقادات است

رییس اداره رسیدگی به شكایات بیمه مركزی گفت: مردم با مراجعه به سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شكایات و انتخاب بخش میز خدمات، شكایات خود را ثبت كنند.

1400/04/29
|
07:57
|

به گزارش شبكه رادیویی ایران، ابوالفضل دهقان زاده رییس اداره رسیدگی به شكایات بیمه مركزی در برنامه سلام صبح بخیر درباره ثبت شكایت در بیمه مركزی گفت: بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران در راستای رسیدگی به شكایات هموطنان درگاه هایی را طراحی كرده است و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شكایات جزو مهم ترین این درگاه هاست.

وی در ادامه افزود: مردم با مراجعه به سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شكایات و انتخاب بخش میز خدمات، می توانند شكایات خود را ثبت كنند.

رییس اداره رسیدگی به شكایات بیمه مركزی در بخش دیگر خاطر نشان كرد: هموطنان اگر به هر علت موفق به ورود به این سامانه نشدند می توانند شكایات خود را از طریق پست سفارشی، ارسال فاكس به شماره 26214839 و یا با مراجعه حضوری انجام دهند.

برنامه سلام صبح بخیر رادیو شنبه تا پنج شنبه هر هفته به تهیه كنندگی زهرا قائدی و حسین معصومی و اجرای محمد نظری و سعید توكلی از رادیو ایران پخش می شود.

دسترسی سریع
سلام صبح بخیر