رییس اداره رسیدگی به شكایات بیمه مركزی گفت: مردم با مراجعه به سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شكایات و انتخاب بخش میز خدمات، شكایات خود را ثبت كنند.
به گزارش شبكه رادیویی ایران، ابوالفضل دهقان زاده رییس اداره رسیدگی به شكایات بیمه مركزی در برنامه سلام صبح بخیر درباره ثبت شكایت در بیمه مركزی گفت: بیمه مركزی جمهوری اسلامی ایران در راستای رسیدگی به شكایات هموطنان درگاه هایی را طراحی كرده است و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شكایات جزو مهم ترین این درگاه هاست.
وی در ادامه افزود: مردم با مراجعه به سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شكایات و انتخاب بخش میز خدمات، می توانند شكایات خود را ثبت كنند.
رییس اداره رسیدگی به شكایات بیمه مركزی در بخش دیگر خاطر نشان كرد: هموطنان اگر به هر علت موفق به ورود به این سامانه نشدند می توانند شكایات خود را از طریق پست سفارشی، ارسال فاكس به شماره 26214839 و یا با مراجعه حضوری انجام دهند.
برنامه سلام صبح بخیر رادیو شنبه تا پنج شنبه هر هفته به تهیه كنندگی زهرا قائدی و حسین معصومی و اجرای محمد نظری و سعید توكلی از رادیو ایران پخش می شود.