سلام صبح بخیر شنبه تا پنجشنبه از ساعت 6:35 به مدت 75

رادیو ایران

سلام صبح بخير

حق مردم دریافت خدمات بهتری از پست است

معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شركت ملی پست در رادیو ایران گفت: مردم باید تجربه متفاوت و بهتری از خدمات پستی داشته باشند.

1403/07/17
|
08:39
|

به گزارش روابط عمومی رادیو ایران، محمد احمدی به مناسبت روز جهانی پست در گفت و گو با برنامه «سلام صبح بخیر» گفت: پست یك شبكه‌ی ارتباط فیزیكی است كه مجموعه‌ی از خدمات را در سطح نیاز و خواسته جامعه دارد و به مدل‌های مختلف كسب و كار خدمت می‌دهد بنابراین وقتی از صنعت پست سخن گفته می‌شود از یك مجموعه اكوسیستم شبكه ارتباطی سخن گفته می‌شود كه فعالیت‌های زیادی را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: اگر چند مشخصه ویژه برای خدمات پستی تعریف كنیم ، باید به این نكات توجه داشت. كه خدمات پستی چارچوب تعریف شده‌ای را در تعریف خدمات فیزیكی مبتنی بر خدمات مورد نیاز مردم دارد كه در قانون و اساس‌نامه شركت پست به آن اشاره شده است كه هرآن‌چه از طرف ارسال كننده به یك یا چندین گیرنده مختلف به‌صورت فیزیكی ارسال شده باشد؛ بنابراین ویژگی مشخص شدن فرستنده و گیرنده می‌تواند حدود پست را مشخص كند.

احمدی در پایان به فرصت‌های جدید برای پست اشاره كرد و افزود: مشتریان باید تجربه های بهتری از پست دریافت كنند.

گفتنی است «سلام صبح بخیر» این هفته به تهیه كنندگی زهرا قائدی و اجرای حامد نجم الهدی از شنبه تا پنج شنبه ساعت 6:15 از رادیو ایران تقدیم می شود.

تنظیم كننده: سمانه حیدرزاده

دسترسی سریع
سلام صبح بخیر