مدیر كل دفتر كیفیت و حمایت از مشتریان شركت پست گفت: شركت ملی پست ایران، طرح هوشمندسازی توزیع را در دستور كار خود قرار داده است خبرهای خوش این طرح، به زودی به اطلاع هموطنان خواهد رسید.
به گزارش شبكه رادیویی ایران، محمد اخلاقی مدیر كل دفتر كیفیت و حمایت از مشتریان شركت پست ایران در برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران درباره خدمات این شركت گفت: مجموعه شركت ملی پست و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همواره تلاش می كند خدمات خود را با بهترین كیفیت به دست مردم برساند.
وی در ادامه به موضوع هوشمندسازی خدمات اشاره كرد و گفت: شركت ملی پست ایران، طرح هوشمندسازی توزیع را در دستور كار خود قرار داده است خبرهای خوش این طرح، به زودی به اطلاع هموطنان خواهد رسید.
مدیر كل دفتر كیفیت و حمایت از مشتریان شركت پست، در بخش دیگر صحبت هایش از راه اندازی و پرداخت PSP در شركت ملی خبر داد و گفت: این اقدام باعث می شود نیروها و كاركنان شركت ملی پست در نشانی كه مشتری ابراز می كند، حضور داشته باشند و طبق آن نشانی، محصول را تحویل مردم دهند.
برنامه سلام صبح بخیر شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت 6:15 به تهیه كنندگی «زهرا قائدی» و «حسین معصومی و اجرای حامد نجم الهدی و سعید توكلی از رادیو ایران پخش می شود.