مدیر واحد شكایات نماد اعتماد الكترونیكی گفت: كسانی كه اطلاعات تراكنشی را نداشته باشند امكان ثبت شكایات را در سامانه جدید ندارند.
به گزارش شبكه رادیویی ایران، نسیم صالحی مدیر واحد شكایات نماد اعتماد الكترونیكی در برنامه «سلام صبح بخیر» رادیو ایران از راه اندازی سامانه هوشمند رسیدگی به شكایات از كسب و كارهای اینترنتی و داوری جمعی بر خط خبر داد و گفت: واحد شكایات های نماد اعتماد الكترونیكی از سال 89 بخش رسیدگی به شكایات داشته، به این سامانه جدید فقط داوری بر خط اضافه شده است.
وی در ادامه با بیان اینكه در داوری برخط حل و فصل اختلافات بدون نیاز به رسیدگی قضایی پیگیری می شود، گفت: این بخش علاوه بر داشتن ضمانت اجرایی و اداری، برای كسب و كارهای اینترنتی، رایی كه صادر می كند از سوی مرجع قضایی قابلیت اجرا شدن دارد.
مدیر واحد شكایات های نماد اعتماد الكترونیكی خاطر نشان كرد:خریداران حتما اطلاعات تراكنش بانكی خود را ذخیره سازند. كسانی كه اطلاعات تراكنشی را نداشته باشند امكان ثبت شكایات را در سامانه جدید ندارند.
برنامه سلام صبح بخیر شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 6:35 از رادیو ایران پخش می شود.