نمودار شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10:20 به مدت 40

مراكز خدمات پس از فروش باید ساختارشان را اصلاح كنند

رییس هیات مدیره انجمن قطعه سازان خودرو در گفت و گو با رادیو ایران گفت: طی سال های مراكز فروش در بعد اخلاقی عملكرد ضعیفی داشتند؛ خوشبختانه این مشكل با دخالت وزارتخانه مربوطه تا حدی از میان رفت.

1396/07/05
|
15:18
|

«رضا رضایی» رییس هیات مدیره انجمن قطعه سازان خودرو در گفت و گو با برنامه «نمودار» رادیو ایران به شاخص های رضایت مشتری پرداخت و در این باره گفت: خدمات پس از فروش در دنیا یكی از فاكتورهای مهم توسعه یافتگی محسوب می شود این موضوع در كشورمان به دلایل مختلف مورد توجه عموم قرار نگرفته است.
وی در ادامه به مشكلات قطعه سازان كشور اشاره كرد و با بیان اینكه عمده ترین مشكلات قطعه سازان ایرانی در بعد قطعاتی است كه تولید می كنند؛ یادآور شد: طی سال های مراكز فروش در بعد اخلاقی عملكرد ضعیفی داشتند؛ خوشبختانه این مشكل با دخالت وزارتخانه مربوطه تا حدی از میان رفت...

دسترسی سریع
نمودار