رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: فضای مجازی و سامانه 118 بزرگترین معضل بازار لوازم خانگی است.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در خبری اعلام كرد كه 30 درصد شكایتهایی كه به دستمان میرسد، مربوط به ضمانت نامه های تقلبی است.
به گزارش شبكه رادیویی ایران، اكبر پازوكی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران در برنامه «نمودار» در این باره گفت: پس از سال 96 و با ممنوعیت ورود لوازم خانگی خارجی به كشور، اطلاع رسانی در زمینه خدمات پس از فروش و شركت هایی كه خدمات ارائه می دهد، به خوبی انجام نگرفت.
وی در ادامه فضای مجازی و سامانه 118 را بزرگترین معضل بازار لوازم خانگی دانست و افزود: شركت های تولید لوازم خانگی در ایران همه مشخص است و تمامی خدمات فروش شركت ها امروز در بیلبوردهای خیابان و تبلیغات تلویزیونی درج و موجود است.
رییس انجمن لوازم خانگی در بخش دیگر صحبت هایش مردم را مخاطب قرار داد و گفت: هموطنان برای راستی آزمایی كالا؛ پیش از ورود به فضای مجازی و سامانه 118، می توانند با مراجعه به سامانه 124 و سامانه جامع گارانتی، از تقلبی بودن یا نبودن كالای خود آگاهی پیدا كنند.
برنامه نمودار شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 10:20 از رادیو ایران پخش می شود.