اقبال مــردم از برنامه های انتخاباتی رادیو ایران

بهنــام احمدپور، مدیر رادیو ایران درباره نقش صدا و ســیما در معرفی نا مزد هــا ی ریاست جمهوری و مراجعــه مــردم به رســانه ملی گفت

1396/02/27
|
13:39
|

بهنــام احمدپور، مدیر رادیو ایران درباره نقش صدا و ســیما در معرفی نا مزد هــا ی ریاست جمهوری و مراجعــه مــردم به رســانه ملی گفت: نظرسنجیها نشان میدهد برنامه های انتخاباتی كه در این مدت از شــبكه های مختلف تلویزیونی و رادیویی پخش شده با اقبال مخاطبان رو به رو شــده است. در واقع شبكه های رادیویی بویژه رادیو ایران در این مدت نقش مهمی در شفاف سازی شــرایط و برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری داشته است.
وی ادامه داد: ما با پخش برنامه های متنــوع از نامزدهای ریاست جمهوری تلاش
كرده ایم مردم با مواضع نامزدهــا در حوزه های مختلف همچون سیاسی، اقتصادی، بین المللی، فرهنگی ،اجتماعی و... آشنا شوند. ضمن اینكه ســعی كرده ایم با اطلاع رسانی شفاف مردم بتوانند براحتی تصمیم گیری و فرداصلح را انتخاب كنند.
مدیــر رادیــو ایــران با اشــاره به پخــش برنامه هــای زنــده نامزدهای ریاست جمهوری عنوان كرد: ما در رادیو ایــران مناظره هــا و گفت وگوهای ویژه خبری شبكه دو را زنده پخش میكردیم تا اگركسی دسترسی به تلویزیون ندارد و در مسیرخانه یا كار است، بتواند در جریان صحبت نامزدهای ریاست جمهوری قرار بگیــرد. آمارها نشــان میدهــد میزان مراجعــه مردم در این مدت به رادیو ایران خیلی بالاست، ضمن اینكه بر این مساله تاكیدكرده اند صداوسیما نقش مهمی در شناخت آنها از نامزدها داشته است.
احمدپور اظهاركــرد: در واقع حجم گســترده برنامه هــای انتخاباتی صدا وســیما باعث شــد تا رقیبی برای رسانه ملی در این حوزه وجود نداشــته باشــد و مردم به چشم یك مرجع معتبر به رسانه ملی نگاه كنند و اطلاعات لازم را دریافت كنند. نظرسنجیها نشان میدهد میزان اســتفاده مردم از برنامه های انتخاباتی نســبت به دیگر رسانه ها ازجمله فضای مجازی خیلی بالاتر بوده و تنها رسانه ای بــوده كه بــا اطمینان خاطرنســبت به برنامه های نامزدها شناخت پیدا كردند.
روزنامه جام جم

دسترسی سریع