نمودار(زنده)
نمودار(زنده)

ناراضی بودن مردم از خدمات خودرو و پایین بودن كیفیت

نعمت بخش(دبیر انجمن قطعه سازان خودرو)، علیلو(رئیس كمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان و عضو كمیسیون صنایع و معادن)، شماره پیامك: 30000900- تلفنها: 22040086- 22050009

8 سال پیش
نمودار(زنده)
نمودار(زنده)

ناراضی بودن مردم از خدمات خودرو و پایین بودن كیفیت

نعمت بخش(دبیر انجمن قطعه سازان خودرو)، علیلو(رئیس كمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان و عضو كمیسیون صنایع و معادن)، شماره پیامك: 30000900- تلفنها: 22040086- 22050009

8 سال پیش
مستند روز- دانش و اقتصاد(زنده)
مستند روز- دانش و اقتصاد(زنده)

درباره كیفیت و خدمات خودرو های داخلی

9 سال پیش
شناسا- دانش و اقتصاد(زنده)
شناسا- دانش و اقتصاد(زنده)

استاندارد خودرو- طراحی تولید و خدمات پس از فروش، چقدر با استانداردهای متعارف همخوانی دارد؟

پیمان پیرایش(مدیر كل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران)، مهندس میراخورلو(از سازمان حمایت از مصرف كننده) و مهندس قناتی(از وزارت صنعت)، شماره پیامك: 30000900- تلفنها: 22040086- 22050009

8 سال پیش
شناسا- جامعه(زنده)
شناسا- جامعه(زنده)

گارانتی خودرو و گفتگو با دكتر عباسعلی غیاثی(دبیر انجمن صنفی شركتهای خدمات پس از فروش) دكتر علی ملك(كارشناس خودرو و استاد دانشگاه)

9 سال پیش