«ایران ما»؛ بررسی نقش صادرات در توسعه كشور

برنامه «ایران ما» رادیو ایران، هفتم تیرماه ساعت 12:40، با حضور سیدمحمد اتابك وزیر صنعت، معدن و تجارت ، اعضای اتاق بازرگانی ایران و معاون صادرات سازمان توسعه تجارت، نقش حیاتی صادرات غیرنفتی در توسعه اقتصادی و راهكارهای رفع موانع پیش‌روی صادركنندگان را بررسی می‌كند.

1405/04/06
|
18:33
|

به گزارش روابط عمومی رادیو ایران، برنامه «ایران ما» در تازه‌ترین قسمت خود، با نگاهی به ظرفیت‌های اقتصادی كشور، به موضوع «اقتصاد صادرات‌محور و نقش آن در توسعه ملی» می‌پردازد.

در این برنامه به تهیه‌كنندگی معصومه اسمعیل‌نژاد و اجرای دكتر محسن احمدی فرد ، و با حضور سیدمحمد اتابك وزیر صنعت، معدن و تجارت، اعضای اتاق بازرگانی ایران و معاون صادرات سازمان توسعه تجارت، ابعاد گوناگون این مسیر اقتصادی را بررسی خواهند كرد.

در این گفتگو، به پرسش‌های كلیدی از جمله «نقش صادرات در توسعه كشور، تولید و رشد منابع انسانی»، «شناسایی حوزه‌های دارای پتانسیل برای صادرات غیرنفتی» و «چالش‌های موجود بر سر راه صادرات و راهكارهای عملیاتی برای عبور از آن‌ها» پاسخ داده خواهد شد.

همچنین آیتم‌های متنوع به تهیه‌كنندگی نگار قربانی و گزارش‌های میدانی نوید دانشور، ابعاد تكمیلی این موضوع را برای شنوندگان ترسیم می‌كند.

گفتنی است «ایران ما» با هماهنگی فرزاد محمدی، هفتم تیرماه ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می‌شود.

دسترسی سریع