با اطلاع رسانی شفاف، مصرف کننده کمتر دچار فشار عصبی می شود

مدیرکل دفتر نظارت بر تشکل‌ها و هماهنگی امور استان‌های سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: وظیفه اطلاع رسانی بر دوش متولیانی است که در حوزه کالا و خدمات فعالیت می کنند.

1399/12/09
|
14:02

به گزارش شبکه رادیویی ایران، مجید ارغنده پور مدیرکل دفتر نظارت بر تشکل‌ها و هماهنگی امور استان‌های سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در برنامه نمودار رادیو ایران به مناسبت نهم اسفند روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: در کشورهای پیشرفته موضوعات مربوط به حقوق مصرف کنندگان را از طریق اطلاع رسانی های شفاف انجام می دهند و این روش باعث می شود فرد مصرف کننده کمتر دچار فشار عصبی شود.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش در کشورمان وظیفه این اطلاع رسانی بر عهده کیست؟ افزود: هر چند رسانه ها، دستگاه های دولتی و نهادهای اجتماعی در کنار هم باید کار اطلاع رسانی را انجام دهد اما وظیفه اصلی این موضوع بیشتر بر دوش متولیانی است که در حوزه کالا و خدمات فعالیت می کنند.

در ادامه می شنوید.

برنامه نمودار شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 10:20 از رادیو ایران پخش می شود.

دسترسی سریع